Afrika

Veckan som kommer nu ska vi ha tema Afrika i skolan. En av uppgifterna vi har är att tillverka ett smycke eller ett instrument. Som ni säkert förstår var det inte ett särskilt svårt val för mig. Det blev självklart ett smycke. Eftersom jag inte kunde hålla fingrarna i styr och redan hade massa inspiration så är det redan färdigt.

image7

Jag tycker inte det blev riktigt så mycket Afrika känsla som jag hade hoppats på, men alla andra har sagt att det är bra så jag får väl lite på alla andra då. Afrika inspirationen var inte slut utan idag har det även blivit ett armband och ett par örhängen till.

 

Jag funderar på att göra något mer, typ en brosch? vad tycker ni?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Kika i så fall in hos mig, jag har 2 stycken som jag ger bort! Skriv en kommentar om du vill ha en, så kanske just du får en av dom! :)

2008-05-11 @ 15:15:06
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild