Veckans band - Mustasch



Ohh..Mustasch! Egentligen borde jag inte bli förvånad men det är bara det att onsdag känns som om det var för så sjukt länge sedan. Jag började faktiskt lyssna på Mustasch så sent som i tisdags. Anledningen till att jag började lyssna på dom då var att jag hade lovat Lea att gå med henne och se dem på Liseberg. Det kändes som om det kanske var bra att i alla fall ha hört någon låt innan. Riktigt glad att jag lyssnade på dem faktiskt för det är ju grymt bra! och spelningen på Liseberg var helt otrolig. Den sista för Hannes och trots att jag knappt lyssnat på bandet innan så kände man att det var något alldeles extra och speciellt. Mustasch är ett svenskt band och dom spelar eh..jag är typ väldigt dålig på den typen av genres, men någon definition av hårdrock ska det väl kunna gå under. Typ.

Bästa album: Som sagt, jag har bara hört ett antal låtar.
Bästa låt: Av det jag har hört så får det nog faktiskt bli Bring me everyone. Riktigt härlig är den.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild