Populära bloggar: Stina-Lee

Tyvärr har jag lyckats pricka in hennes blogg mitt i en svacka. Var och vartannat inlägg handlar om att hon ursäktar sig för att hon är så dålig på att uppdatera. Hon är dock en av de bloggar jag bevakar som uppdaterar mest så jag tycker verkligen det är fel av folk som tjatar på att hon ska uppdatera mer. Hon gör ett otroligt jobb som uppdaterar alls. Hon har dessutom gått ut med att det är saker i hennes liv som är lite jobbiga just nu. Så måste det få vara. Bara för att man har en känd blogg så betyder inte det att man lever ett perfekt liv utan problem. Jag tror snarare att det är tvärtom.

Jag tycker i alla fall att Stin-Lee verkar vara en otroligt härlig tjej och av de "populära bloggar" jag läser/har läst tycker jag absolut att hon är den som är intressantast. Utan tvekan. Jag kommer in i hennes blogg när hon själv säger att hon har en svacka och jag tycker ändå att bloggen är en av de bättre. Det måste vara ett väldigt bra betyg.

Jag får känslan av att hon känns så naturlig för att hon faktiskt inte bor i Stockholm. Eller det kanske bara är jag som Göteborgare som uppfattar det så? att hon inte bor i Stockholm tycker jag får allt att bli lite lättare. Det känns lättare att identifiera sig med henne på något sätt. Inget ont mot stockholmare nu! de kan vara bra de med! men det är något med hennes blogg som känns mer naturligt och jag tror att det har med det att göra.

Hur det än må vara så kommer jag utan tvekan att fortsätta läsa Stina-Lees blogg.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Stina-lee

vet inte riktigt hur jag kom in hit, men tack <3

2008-07-31 @ 23:53:01
URL: http://stinalee.se
Postat av: Nils ''niccee'' Svensson

Tack! HA EN BRA HELG :p XD

2008-08-01 @ 18:14:29
URL: http://niccee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du får inte dömma oss stockholmare bara för att blondinbella är som hon är... :D Jag är stolt stockholmare men samtidigt en framtida göteborgare:D:D

2008-12-06 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild