Miep, miep, miep!!

Den här killen ska vara jävligt glad över att jag har snabba reflexer då jag var väääldigt nära att slänga min dator i golvet när jag fick syn på rubriken på hans senaste inlägg. Så jävla grymt. Kärlek, kärlek, kärlek. Jag kommer typ dö den dagen jag kämpar för att lyckas sätta in Avantasia DVD:n i DVD-spelaren. Om jag inte har dött av andnöd redan innan det. Seriöst. Jag är så sur på allt och alla för att jag inte har fått se Avantasia den här sommaren och en DVD är väl det närmaste man kan få komma nu. Ahhhhhhhhhhhhhh....jag är hypad nu! Och jag höll på att dö flera gånger när jag läste intervjun med Tobias på Edguys hemsida. Seriöst, jag älskar människan, så jävla skön!

Miep, miep, miep, miep, miep, miep, miep!!

I februari får man i alla fall se honom med Edguy! men först Tinnitus Sanctus i november!

Ahhhhhhhhhhhh...jag är så sjukt jävla glad just nu!!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Haha. Alltid kul att göra någon glad! :-D

2008-08-13 @ 17:57:48
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild