Sista chansen!

Här kommer det ett trevligt inlägg, skulle jag vilja säga i alla fall. Det kommer fyllas med bilder och priser på alla de smycken som jag har liggandes färdiga i skolan. Om ingen visar intresse nu så kommer de med största sannolikhet att skrotas och smältas ner.


Halsbandshänget som vi kallar för "Löken". Ca. 3 cm med en fantastisk djupt blå sten. 220 kr.


Chanérringen. Nu var jag dum och glömde kolla storleken, hör av er om ni vill veta. 370 kr.


Halsbandshänget "Blomman" med en fin turkos i mitten. Jag är inte helt säker men jag skulle gissa på att det är ca. 4 cm. 110 kr.


Örhängen i form av små väldigt glada gubbar. 150 kr eller 450 kr tillsammans med halsbandet i samma stil.


Halsband i form av en glad gubbe med två gröna stenar som ögon. 350 kr eller 450 kr tillsammans med örhängena i samma stil.


Halsbandshänge som det fortarande inte har tillkommit några stenar i, om det absolut önskas så säg till så ska jag försöka fixa det (då kan ni till och med välja färg!). Annars tycker jag att det är ganska fint utan också. 170 kr.


Halsbandshänge i form av bokstaven M. 50 kr.


Pressade hjärtan som kan användas till lite allt möjligt, örhänge/halsbandshänge/berlock på armband. På bilden ser ni den större modellen (ca. 12 mm) men de finns även i en mindre modell (ca. 8 mm). Stora hjärtan 30 kr/st, små hjärtan 20 kr/st.


Armband med lite större länkade ringar (ca. 9 mm i ytterdiameter). 360 kr.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Kitty

Det där halsbandshänget (som det inte tillkommit några stenar i), hur stort är det? Är det silver? Jag har kommenterat det tidigare i bloggen och tycker det är skitsnyggt! Mycket troligt att du har en köpare på det :)

2011-05-22 @ 11:55:05
URL: http://kittykatten.blogspot.com
Postat av: Kitty

Hmm, det kanske vore snyggt med några stenar. Gissar att de hamnar i rören? Vad har du att erbjuda?

2011-05-22 @ 13:14:32
URL: http://kittykatten.blogspot.com
Postat av: Kitty

Vitt och blått låter perfekt! En vit och en blå, tror jag att jag vill ha. Kan inte du kolla vad som finns och så maila mig?

2011-05-22 @ 21:21:33
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag gillar det första halsbandet starkt!

2011-05-23 @ 19:28:10
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild