Kill me slowly...

Seriöst, hade det inte vartit för de jävla ekologilabbarna så hade jag fan dissat allt totalt imorgon. Jag mår så jävla illa på grund av idrotten imorgon. Jag vet inte ens hur jag ska klara av att gå dit. Jag sitter redan nu och gråter och har panik och vill helst börja springa redan nu för att komma så långt bort från den jävla hallen som möjligt. Jag orkar inte det här. Det gör inte direkt något bättre att folk verkligen inte kan tro att det är så illa som det är heller. För mig är det inte bara att gå in och prata med henne. Bara att veta att jag måste läsa kursen Idrott och hälsa A ger mig ångest. Inför varje tillfällestiger den bara. Att dessutom veta att mitt IG blir starkare och starkare för varje gång gör ingenting bättre, det betyget har aldrig ens existerat på min betygsskala! Att jag sen har en lärare som inte kan lyssna gör ingenting bättre. Att få en nedlåtande blick som talar om precis hur värdelös hon tycker att jag är för att sedan bli utslängd för att "gå en promenad" utan att ha någon möjlighet att ens försöka förklara allt det här, det uppmuntrar inte det minsta! När inte heller någon annan försöker förstå utan bara säger att "Så farligt kan det ju inte vara! Kom igen nu, det är bara att försöka! Det spelar ingen roll om det inte är perfekt!" Jo, det kan vara så farligt! det är så farligt! Jag tycker att det är fruktansvärt! och nej, jag vet inte varför! Kan inte folk bara acceptera det? Detta är något som är väldigt jobbigt för mig...speicellt att jag inte vet varför jag känner såhär. Det bara är så och jag ser verkligen ingen lösning på det.

Tack för att ni tog er tid...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alla-hatar-Kajsa-klubben!

2009-11-04 @ 21:17:09
Postat av: Tantan

ÅH VAD JAG JAG VILL KRAMA MIN LILLA MADDE<3

2009-11-04 @ 21:58:19
Postat av: Madeleine

Tantan: Tack älskade <3

2009-11-04 @ 21:59:41
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Zizziee

Jag förstår dej, och jag tänker acceptera det, men det finns ju inget vi kan göra ... "/ Vi måste ju vara med, och kanske gå till skolledningen då om hon inte lyssnar ? "/

I morron finns de ju inget alternativ till att inte vara med i alla fall ... För annars blir de 100 % IG .. "/

2009-11-04 @ 22:18:54
URL: http://zizziee.bloggsida.se
Postat av: Madeleine

Zizziee: Nej, du förstår inte. För mig finns det aldrig något alternativ som lyder "vara med", inte heller imorgon. DET GÅR INTE.

2009-11-04 @ 22:22:45
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Cara

<3 du vet att du alltid kan prata me mig <3

2009-11-04 @ 23:06:54
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild