Kärlek <3

Jag har alltid sagt att Sonata Arctica alltid kommer att vara de som betyder mest. Nästan så man skulle vilja säga att jag är gift med bandet. Men i så fall ska jag avslöja en sak. Jag har ett gäng jävligt bra älskare. De brukar gå under namnet Edguy.

Jag säger bara 2 februari.

Och titta här. Jag fattar nada av det tyska babblet men det spelar ingen roll. I första videon på länken (Ministry of saints) kan ni dra fram till 3.33. Tredje videon (Superheroes) får ni inte stänga av efter Superheroes för sen kommer Save me. I fjärde videon (King of fools) kan ni dra fram till 1.00. Detta är alltså en spelning de gjorde för tysk radion för någon dag sedan.

Puss på dig Tobias <3

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Cara

haha, madde du kan ju inte vara otrogen mot sonata, dålig still :P

2008-11-13 @ 19:12:00
Postat av: Madeleine

Haha..tydligen kan jag ;)

2008-11-13 @ 19:23:16
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild