Water

image5


Bland annat denna klänningen köpte jag idag. Lite kul eftersom jag för tillfället annars vägrar använda allt med färg i min garderob. Idéen till det där armbandet har jag gått och funderat på under ett par dagar och nu kändes det helt rätt att göra det. Dessutom hade jag inhandlat lite nya hattpinnar så att det var möjligt att genomföra. Jag satte mig i solen på altanen och lätt mig inspirears av vattnets porlande i dammen. Helt plötsligt upptäckte jag dessutom att jag hade gjort ett halsband också, så kan det gå!

Jag älskar sånna här dagar! Helt underbart!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Alex G

Jag ser inte helt klart, men dom ser ändå väldigt fina ut!!! :D Dinna smycken blir så fina, skulle inte förvåna mig om jag någon dag när jag är vuxen går in i en affär och ser en skylt där det står "nya smycken från MAOLS". Jag skämtar inte med dig tjejen...du kommer bli ngt stort tror jag.

2008-06-14 @ 18:42:00
URL: http://www.freewebs.com/alex-green

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild