Populära bloggar: Kissie

Finally! eller vad säger ni? Dax för en liten utvärdering av Kissie. Jag har nu läst hennes blogg i snart två veckor, det har varit mycket intressant måste jag säga. Som jag har förstått det har Kissie inte varit en storbloggare särskilt länge, hon dök upp så sent som i våras? eller har jag förstått det fel nu?

Det första jag slås av varje gång jag går in på hennes blogg är att hon har en rullande meny, precis som Blondinbella. Jag har bara antagit att Blondinbella hade den menyn innan Kissie, men så behöver det självklart inte vara. Under dessa veckor som jag har följt hennes blogg har det mest återkommande ämnet varit sex. Något som vad jag förstår inte har cirkulerat i hennes blogg riktigt så mycket innan. Kanske har lilla Kissie kommit på att sex säljer? jag vet inte. Men den uppfattningen får jag av henne att hon skulle kunna göra i princip vad som helst för lite uppmärksamhet. Jag vill inte vara elak på något sätt men oftast visar hon inte upp någon smart sida av sig själv. Antingen så spelar hon bara eller så är hon helt blåst. I och för sig så förstår inte jag poängen i att spela blåst om man inte är det, så båda alternativen kanske pekar på samma sak?

Till skillnad från Blondinbella så tror jag knappt att Kissie har några seriösa läsare. Om någon läser Kissies blogg för att hon/han tycker att Kissie skriver bra och intressant så skulle jag gärna vilja ha kontakt med den personen. Det skulle vara intressant. Jag tror att de flesta som läser kissies blogg läser den för att få ett gott skratt åt hur patetisk hon framställer sig själv. Jag funderar nästan själv på att följa henne bara för att se hur hon skall klara av sitt liv. Det kommer jag nog inte att göra dock. Jag följer henne antagligen bara via bloggkommentatorerna i fortsättningen. Men jag har inte helt bestämt mig än. För helt ärligt, jag är verkligen nyfiken på hur det ska gå för henne.

- Madeleine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild