Gymnasieval

Ja, jag är lite seg :P

Men jag har inte varit på något vidare humör för att skriva här det senaste (med undantag för pepp inlägget då). Men nu vill jag få ändring på det. Jag vill skriva massor, jag är jättesugen på att skriva, dock vet jag inte om vad :/ Det suger.

Ja, ja..för att skriva något så kan vi ju börja med gymnasievalet då, hur tråkigt det än är. Min lista blev så här:

1. Da vinci, Mimers hus, Kungälv
2. Hantverk - Silversmide, Lerums gymnasium, Lerum
3. Natur, Mimers hus, Kungälv

Jag är självsäker och säger att jag kommer komma in på Da Vinci. Dom andra valen spelar alltså egentligen ingen roll alls. Silversmidet tänkt jag ta någon kvällskurs eller så på längre fram istället, bättre att få en bred grund genom att gå Da Vinci. Natur har ingen som helst funktion, det var bara mamma som höll på att tjata mig galen.

-Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild