Life is ours, we live it our way


Det börjar bli dags att fatta ett beslut nu va? Om man ska befinna sig på Ullevi den 3:e juli. Så svårt, så svårt. Innan klockan nio imorgon måste beslutet vara fattat och jag vet verkligen inte. Det är ju inget av banden jag lyssnar på sådär jättemycket, jag vill mest se dem bara för att. Framför allt Slayer då, Metallica har jag ju faktiskt redan sett. Megadeth och Anthrax hade jag nog inte intresserat mig för alls i något annat sammanhang. Men så är det ju det att det är just the big four, samtidigt. På samma arena, samma kväll, jag tror att det är en fantastisk upplevelse.

Men jag vet verkligen inte. Det handlar ju trots allt om en del pengar och det lär dessutom bli ett väldigt resande fram och tillbaka just då. De valde ett dåligt datum. Just nu känner jag väl att det lutar åt ett nej, men jag har ju en pojkvän som kanske vill ha något att säga till om också, även om jag tror att han resonerar nästan precis som jag.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Oja! åh, vet inte om jag smakade dem :o men lät jäkligt gott..

2011-03-06 @ 16:37:04
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: ja det har du rätt i! åh, ja jag är då äntligen så glad att jag får göra min :)

2011-03-07 @ 16:24:28
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Allt bra idag ? °·ˆ

Görs?

2011-03-07 @ 16:41:24
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild