Is this the heart of my confusion

Jag har tänkt på en sak. I Halv åtta hos mig så har de alltid med väldigt speciella personer, som helst ska vara lite halvt kända, ha något väldigt speciellt intresse eller ha gjort något anmärkningsvärt. Jag menar jag skulle ju inte kunna vara med där, om de andra skulle gå husesyn här så skulle de ju inte hitta något speciellt alls? De skulle inte hitta massa guldskivor bakom en dörr, eller löpsedlar undanstoppade i någon låda, eller vad det nu kan vara. Hur fungerar det egentligen? Är det ett krav för att få vara med? Att man ska ha något speciellt att visa upp?

Seriöst, jag har verkligen tänkt på det här länge, jag blir helt galen av det. Det är ju aldrig någon "vanlig" människa med i programmet?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Kitty

Undrar om de ändrat i konceptet... Nu var det länge sen jag såg men jag vet att det varit rätt vanliga människor tidigare. En gammal klasskamrat till mig var med för kanske ett år sen. Hon är väl rätt vanlig, student, sjunger opera på fritiden. Men de kan ju ha ändrat i konceptet, sånt händer ju.

2011-03-10 @ 09:02:21
URL: http://ettlitetkulturkit.blogspot.com
Postat av: Maja

Haha, nej- det har du helt rätt i. Jag undrar var de hittar alla orginal, om det finns nån specifik casting. Kanske de som ansöker måste vidarebefordra något riktigt speciellt för att få vara med? Eller kanske det är så helt enkelt, att hela världen består av orginal, man måste bara hitta vad som är orginellt med sig själv. Man kanske inte är så "vanlig" som man tror?

2011-03-10 @ 13:46:44
URL: http://maja1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild