Dag 3: En låt av en artist som jag beundrar

Den artist får efter några om och men lov att bli älskade Tobias Sammet! Sedan jag upptäckte hans musik (i både Edguy och Avantasia) har han varit en av de största i mina ögon. Det är inte långt ifrån att han får sitta på samma hylla som Sonata Arctica i mitt hjärta.

Även om Sonata och deras musik alltid kommer ligga närmast mitt hjärta så kommer jag alltid att beundra Tobi mer. Det är något speciellt med honom. Han känns så fullkomligt ärlig i sin musik, han gör det han älskar och skiter fullständigt i om det säljer eller inte. Det är fantastiskt.

Sen älskar jag den humor han lägger in i många av sina låtar. Därför får ni idag lyssna till Edguy - Trinidad, man kan omöjligt låta bli att le.



- Madeleine

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

allt bra?

2011-03-19 @ 14:26:37
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild