Feeling like lost in space

Jag vet, jag vet. Jag hade tänkt blogga faktiskt...men jag fick aldrig någon tid vid datorn. Vi målade och var sociala större delen av tiden istället. Mycket trevligt, och så känns det viktigt att ta vara på all tid man kan få med människor där uppe. Till hösten lär vi ju tyvärr inte ses lika ofta.

Nu är jag ju sjuk som vanligt, känns som om jag blir det varje gång jag åker från Boden. Halsen värker och det är inte alls kul att svälja...ska strax hälla i mig ytterligare en kopp ingefärste. Vet ni hur mycket jag fick betala för den lilla biten ingefära jag köpte idag? 50 öre. Jag skrattade lite för mig själv när jag kom hem och såg det, tur att jag inte köpte bara den, då hade jag ju behövt betala dubbelt så mycket som jag egentligen skulle!

Nu är det i alla fall världens oväder här, massa mysigt, och jag har precis avnjutit en bit sparrispaj. Mycket nöjd med min matlagning den här gången! Lite tråkigt bara att det inte går att få till helt perfekt då det bara finns övervärme i min lilla ugn. Men, men, det blev gott i alla fall!

(och här skulle det egentligen vara en inte alls särskilt bra bild på min fina paj, men den ville inte som jag så vi hoppar över det för den här gången)

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Men tusen tack hörru! Oj, det värmer verkligen :) glad jag blir!

2011-06-08 @ 18:42:12
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild