And there is magic in the air

Allt känns så bra just nu! Drömmarna går i uppfyllelse en efter en och allting bara går precis som jag vill! Eller ja, okej då, jag kanske inte ville bli så hes att jag knappt kan prata...men jag har i alla fall inte ont i halsen idag. Och det var inte direkt den typen av grejer jag syftade på.

Det är underbart väder, jag har en av mina bra matveckor då jag tycker att det är superkul att laga massa rolig och god mat, Tobbe kommer snart hit, nästan alla smycken jag gjort under det här året är sålda och pengarna väller in (nu vill jag bara betala min hantverksräkning så att jag ser vad jag får över), jag har allmänt massor av energi och kan knappt sitta stilla.

Den energin ska jag ta till vara på genom att börja städa ordentligt här. Helst vill jag hinna rensa ur lite hyllor och lådor och allt möjligt innan lilla lägenheten blir full av även Tobbes grejer. Det är ju helt galet! Jag förstår knappt hur vi ska få det här att gå ihop, men det löser sig på något sätt.

Jag är så glad, så glad! Men någon trevlig bild orkar jag inte leta fram så ni får klara er utan. Jag tror att ni överlever det faktiskt.

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild