The end...



Nästan 5 år hade vi tillsammans, men nu är det slut. Idag, helt utan förvarning blev det massor av glapp i skärmen och sen la den av helt. Lite kul att se faktiskt. Jaja, det var ju väntat att det skulle inträffa snart så. Sen när den väl var sönder så kunde vi ju inte låta bli att utforska den lite och bland annat slipa bort färgen för att se in i den litegrann, haha, spännande!

Jag är inte dum, jag köpte ju en ny mobil i julas som väntade när jag kom hem. Dessutom hade jag varit smart nog att lägga in alla nummer i den så inget tjat om att få in massa sådana nu, skönt. Det enda som gick förlorat var några sms som jag hade sparat, lite tråkigt men inget jag kan göra så mycket åt nu..

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, låt nu din kära mobil få vila i frid. ;)

2011-01-31 @ 21:28:04
URL: http://lmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild