Unless you sing, sing, sing, sing

Hade en grymt trevlig dag igår. Hittade skor och en kjol som jag bara blev tvungen att köpa på shock. Nöjd. En kalender och lite block och så blev det också, känns bra. Ni ska få se lite bilder sen!

Sen mötte jag mormor och morfar så gick vi på matmarknaden på Gustav Adolfs torg. Den är så mysig, ska ni in till Göteborg innan veckan är slut så måste ni se till att gå förbi där. Efter det vandrade vi vidare upp mot Götaplatsen, på vägen gjorde vi ett stopp på Kungstorget för en langos.

Väl på Götaplatsen sen så var det bara att ta plats och njuta av en hel massa gospel. Det går inte riktigt att beskriva om man inte har upplevt det, det är otroligt energigivande. Efter att de hållt på i nästan två timmar så satt vi i alla fall kvar för att lyssna på Peter Jöback och Cookies n Beans. Ni kanske inte väntar er att höra detta från en bloggare som utger sig för att skriva en metalblogg men jag tycker faktiskt att Peter Jöback är väldigt bra, sen är ju jag galet svag för musikaler så det har väl sin lilla koppling där. En bra konsert med mycket publikkontakt var det i alla fall!

Och jag tackar alla inblandade för en trevlig dag och kväll!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild