Old memories are clouding my mind

Usch, jag har tänkt alldeles för mycket den här sommaren. Men jag har kommit fram till ganska mycket också och det känns riktigt bra. Så nu ska jag "bara" se till att få ordning på allt också. Men jag har lite planer och jag hoppas att det ska gå bra.

Först och främst måste jag i alla fall se till att bli lite mer strukturerad. Jag har inte så mycket som ska göras, men jag lyckas stressa upp mig över de få sakerna trots allt. Egentligen vet jag ju varför och med den vetskapen borde jag vara mycket närmare lösningen än tidigare. Så jag får väl helt enkelt gå på det.

Just nu kan jag dock leva på min årliga höstpepp-period ett tag. Jag blir nästan alltid jättepeppad när hösten börjar närma sig och man kan starta om efter sommaren. Jag är mycket mer peppad på hösten än vid nyår som också kan vara en typisk pepp-period. Mina "det här året kommer att bli så bra och jag ska göra så mycket!"-tankar cirkulerar just nu och i år ska jag verkligen försöka. Jag behöver det.

Har ni någon speciell period då ni brukar känna er extra peppade att följa era drömmar?

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild