Damn! You breaker of my heart

Spelningen igår? Om ni inte har sett Mustasch innan så missade ni som vanligt något. Har ni dock sett dem innan så behöver ni inte direkt sörja att ni missade den här konserten.

Den var riktigt bra, det var den. Men det hände absolut inget speciellt, mer än att de failade och råkade tappa skynket för scenen för tidigt. Annars saknade jag verkligen den publikkontakt som jag är bortskämd med från Ralf. Helt ärligt nu så ägnade han knappt en blick till oss på första raden. Jag tror aldrig jag har varit med om något liknande de gånger jag sett dem. Det var riktigt, riktigt tråkigt och ja, jag blev besviken på honom.

Men, men i övrigt var konserten bra, med en bra setlist och allt sånt där annat som kan vara viktigt. Men som sagt, har ni sett dem innan så missade ni verkligen ingenting, det var inte någon exceptionell spelning på något sätt.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: amanda

thihi ja okej då, men mina var ju märkes-skor (A) thihi men vart ligger den där outleten? :O hihi

2011-08-21 @ 14:32:49
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild