But the shadows in your eyes just lets me know

Igår, innan jag drog till Göteborg och såg Mustasch så var vi en tur till Gällstad, där de har en hel massa outlets och liknande. Jag lyckades göra ett par otroliga fynd, ni ska få se!


Ett par mörkgrå knähöga stövlar. De har kostat 899:- , jag betalade 99:-, om det inte är galet så vet jag inte vad som är det.


Ett par svarta stövlar utan klack fick det bli också, med lite nitdetaljer bak. Här var det inte riktigt lika extremt prisras, dessa hade "bara" kostat 450:- innan och såldes nu, liksom de andra, för 99:-

Tillsammans med de jag köpte i torsdags så har jag nog tillräckligt med stövlar för ett tag nu i alla fall.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

satans snygga dom där alltså!



sv: åh, förlååt! ja men man blir helt galet kär i dom. speciellt när dom är så himla charmiga, busiga och tillgivna :) men du kanske skulle skaffa en då? ;)

2011-08-21 @ 16:30:06
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild