There's a feeling you can't deny

Alltså, hur kan det försvinna två par skor i en butik? Sjukt, men de skulle leta lite till i alla fall och om de hittar dem så får det bli en tur till Skövde igen imorgon. Känns lite segt, men ändå sjukt värt. De är grymt snygga och på rea, precis som det ska vara!

Annars var det en riktigt trevlig dag men Amanda. Tack finaste!

Så hade de en sak som verkligen borde finnas i typ alla städer, som gjorde allt väldigt mysigt. Ni vet ofta ligger ju de största shoppingcentren och de största butikerna mitt ute i ingenstans dit man knappt kan ta sig utan bil? Väldigt irriterande. Men här fixades det jättefint genom att det gick ett gratis shoppingtåg ut till dessa platser, väldigt smidigt och riktigt mysigt att åka med!


- Madeleine

Kommentarer
Postat av: amanda

jag kan inte sluta tänka på hur dom där skorna kan h försvunnit... det är ju helt sjukt? Tack som fan för idag, helt grymt mysigt :)<3

2011-04-02 @ 20:49:14
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild