Our time, our ways, we're the wasted generation


Jag älskar du, och jag ljuger inte heller! Haha, seriöst, Amanda Gyllenpanzar, jag vet inte om jag skulle överleva i den här stan utan dig. Om du visste hur fantastiskt glad jag är över att ha träffat dig, underbara människa!

Visst ibland vill jag bara slå dig för att du är så envis och har dina idéer om hur världen ser ut, tyvärr, du har inte alltid rätt. Men så måste det ju vara också!

Jag saknar dig i verkstaden nu, du måste bli frisk! Så vi kan ha våra skvallerstunder, och andra trevliga samtal som vi brukar ha. Något fel har vi nog, men åh så kul det är.

Som BB-Simon skulle sagt, och som jag inledde inlägget: Jag älskar du, och jag ljuger inte heller! <3

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Liie

tack, det blir nog kaninen tror jag allt :)



snart dags för finland för er eller? vi har fortfarande inte bestämt oss vi..

2011-04-08 @ 00:38:00
URL: http://liie.se
Postat av: Amanda

Jag älskar du också!! och jag ljuger inte heller!! Har saknat er, tänkt på er varje dag! <3 förlåt om ni tåg åt er eller så i fredags.. förlåt... Jag är fatiskt kvar mest för att jag inte kan lämna er... ni/ du betyder sååå mkt för mig <3 jag hade gått under annars<3 Ja, jag har mina konstiga ideer om världen... Men det är den världen jag gillar ;) stora drömmar, höra förväntningar... Madde... Älskar du och jag ljuger INTE heller<3<3 Tack för att du finns <3

2011-04-09 @ 19:23:27
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild