Temple of the evil, temple of the weak

Sitter och letar, läser, lyssnar, tittar och försöker komma fram till vad jag ska lägga min röst på om två veckor. När blev det så snart? Tiden går så fort, så fort...

Jag börjar i alla fall få ett ganska bra grepp om vad jag tycker och nu tror jag att det står och väger mellan två partier, men det är sjukt svårt! Det ena av dem har jag varit inne på länge, även om jag inte riktigt haft koll, men nu när jag har tittat närmare börjar jag fundera på om inte det andra är mera jag.

Det är väl bara att fortsätta läsa antar jag..

Jag hoppas att alla ni andra som har skyldighet att rösta faktiskt går och gör det! För om ni inte gör det, om ni "inte bryr er" som så många säger, då har ni heller ingen rätt att klaga sen. Tänk på det!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild