I wanna be so close to you


Sju månader <3

Det har gått fyra veckor sen vi sågs sist, det är drygt två veckor kvar till Milano. Har smått panik, jag vill hålla om honom nu... 

Hur dumt det än låter så är jag otroligt glad för att vi har ett distansförhållande, jag tycker det är bra att det blir såhär olidligt långa perioder ifrån varandra ibland. Man uppskattar de stunder man är tillsammans så mycket mer då, dessutom har vi varit väldigt bortskämda med att kunna träffas ofta trots det långa avståndet. Det här är den längsta perioden vi har haft utan att träffas.

Jag saknar honom, men vi klarar allt, tillsammans...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker att det är sjukt jobbigt med distansförhållande då man inte vet när man kommer kunna träffas nästa gång:/ har varit tillsammans med Henrik i en månad och en vecka nu och jag saknar honom olidligt mycket.. några tips på hur man ska orka med saknaden? tänkte ni har ju som varit ihop lite längre:)

2010-09-13 @ 11:20:26
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: Grodan

sv: haha, oh! tack ;D

2010-09-13 @ 15:09:29
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild