Can't you hear me calling out for help

Nu lämnade vi nyss Göteborg, bara sådär 50 minuter sena, tur att jag inte har bråttom i alla fall. Men nu har vi hört nog om det.

Jag har funderat en del och jag börjar bli fruktansvärt trött på namnet maols. Det känns inte längre som jag. För er som inte redan har räknat ut det så kommer "maols" av mitt namn Madeleine Olsson. Olsson är inte ett namn jag  vill dras med resten av mitt liv och tanken är ju att bloggen och smyckena ska övergå i ett företag i framtiden. Så jag funderar och funderar på något bra man kan byta till, just nu står idéerna stilla. Men jag hoppas på att jag ska komma på något snart och då kommer det att bytas. Ett eget domän lär det bli i samband med det också. Kanske någon trevlig läsare som har en idé om vad som skulle passa in på mig, min blogg och mina smycken? Alla förslag är välkomna!

Känns egentligen ganska jobbigt att byta bort ett namn som jag byggt upp nu, men det passar helt enkelt inte längre och då är det bättre att byta innan det går för långt. Vi får se vad det blir.


Då blir det ett byte av design snart kanske?

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: precis! Vi rockbloggar får alldeles för lite utrymme här i bloggvärlden tycker jag :)

2010-09-26 @ 22:59:30
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild