It's just the way I live

Vi får se hur det bllir med uppdatering under veckan. Jag har skrivit ett par inlägg som kommer att publiceras i alla fall (tack blogg.se för att ni äntligen gett oss möjligheten att tidsinställa). Kanske att jag förbereder ännu fler under natten, får se hur trött jag blir. Man vet aldrig om man får sova något på dessa tågresor, ibland sover jag i princip hela vägen och ibland sover jag ingenting. Men det var inte det jag skulle skriva om nu!

Det är väl inte omöjligt att jag loggar in och skriver något inlägg på riktigt under veckan också, eller skickar iväg ett sms till bloggen, men jag lovar inget. Tidigare har det inte blivit av oavsett hur mycket jag har tänkt att jag ska göra det.

Men vi får se! Bevaka med Bloglovin, finns knapp till vänster, så är det ingen risk att ni missar något!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild