I can't live my life without your love

Sådär! Nu tänkte jag försöka återgå till det normala, min älskade pojkvän har en fruktansvärd förmåga att få mig att glömma bort hela bloggvärlden när han är nära. Men nu var jag och lämnade av honom på tåget i Skövde för ett tag sedan så nu är jag tillbaka igen. Har inte vågat logga in på bloglovin än, men jag misstänker att det svämmar över av olästa inlägg där.

I en mobilblogg hintade jag lite om hur extremt mycket han skämmer bort mig, min fina pojkvän. Och det är verkligen sant! Jag skrev där att jag knappt vågar visa här, men det är klart att ni ska få se! Han öste så mycket grejer över mig att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen och verkligen inte vad jag skulle säga! Men jag antar att i slutändan kan man inte säga så mycket mer än tack och att han är helt galen...

Jag visste att han skulle ha köpt något från Odiums lagerrensning, för det sa han. Men, han nämnde inte allt annat...

Från Odium blev det tydligen två grejer:



Jag talade om för honom att det här är sjukt och att han inte får spendera så galet mycket pengar på mig. Då letar han upp ännu mer i väskan:

  

Klänningen som jag blev helt kär i för ett tag sedan såg han till att vinna på tradera och så råkade han dessutom komma ihåg att han i somras lovade att han skulle köpa expansionerna till The Sims 3 till mig. Så då var han tydligen tvungen att köpa dem nu, också.

Det finns inte ord, man börjar nästan fundera på om han försöker göra upp för något men det tror jag inte. Jag älskar honom sjukt mycket, och skulle inte klara mig en sekund utan att veta att han alltid finns där, även om han kan tyckas vara långt bort ibland.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: J o a n n e

Rösta på mina kickass klänningar!



http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=14316

http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=14123

2010-10-05 @ 09:05:30
URL: http://joanneroxx.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Gud vilken kille! Och smak har han också! ;-)



Håll i honom!

2010-10-05 @ 10:57:07
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Grodan

Vilken kille :)

2010-10-05 @ 15:33:09
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: men SHIT! jäklar, är han helt och hållet rik eller?! :o haha, men visste han även storlekar och sånt? skillat i alla fall :)



Jo jag håller med dig i mycket om det du säger om kläder och musik! De påverkar ju varann mer omedvetet kanske, för man tänker ju inte 'hmm, passar det här min musiksmak?' om man köper ett plagg. Det sker ju bara naturligt och klädsmaken är ju redan formad.

2010-10-05 @ 16:50:37
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

du får btw säga sen vad du tycker om ub:n! fast du kanske har en riktig sen tidigare. har en hemma som jag fick av min faster, men har knappt vågat mig på den för att det verkar så struligt med snörning själv och allt -.-

2010-10-05 @ 16:53:46
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild