So they say he's a madman

Det får bli två svar i det här inlägget då.

Hur skulle du beskriva dig själv som person?
Jag tycker det här är så himla svårt! Speciellt som jag ganska nyligt har genomgått en relativt stor förändring som person. Och jag vet fortfarande inte riktigt om jag är så som jag vill vara. Så när jag svarar på sådana här frågor är jag alltid väldigt rädd för att överdriva och att alla skall tycka "Men så är hon ju inte alls! Vad har hon fått det ifrån?". Jag tror att det visar lite på hur jag fortfarande är, tyvärr, jag är väldigt rädd för att göra fel och det begränsar mig lite. Men jag jobbar på det, för jag vill ju vara väldigt öppen och framåt, prata mycket och alltid säga vad jag tycker.

Om du måste välja.
Skulle du hellre vara tvungen att enbart lyssna på Christer Sjögren resten av livet, eller gå med i Sverigedemokraternas ungdomsförbund?
Jag är, faktiskt, ganska öppen när det gäller musik. Men att enbart lyssna på Christer Sjögren skulle kännas lite jobbigt. Politiska åsikter är något jag har försökt undvika att gå in på i bloggen. SD har en del idéer som i grunden inte är så dumma, men de förs fram på helt fel sätt och är lite för överdrivna för min smak. I frågan är det inte specifierat hurvida jag måste stanna i SDs ungdomsförbund, så jag antar att jag kan gå med där för att sedan gå ur sekunden efter?

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild