Just another hopeless teenage tragedy



Det här hänget är inte riktigt färdigt än. Jag kan nämligen inte bestämma mig för vad jag ska göra med de tre plattorna. Eller om jag ska behålla det själv. Om jag ska ha det själv så kommer jag göra alla tre plattor blanka och stämpla siffrorna 13, 2 och 10 på. Men, jag vet inte om jag skulle använda det och då känns det så onödigt att göra det till mig.

Så frågan är hur jag skall göra ytorna; blanka eller hamrade på något sätt, det kan man ju göra blandat också t.ex. en blank och två hamrade.

Men, vi säger helt enkelt så här: Om någon är intresserad av det här hänget så gör jag det efter ditt önskemål!

Sen tar jag gärna emot era åsikter även om ni inte själva är intresserade av det, så får vi se vad det blir i slutändan.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Anniken

Jag känner att det är mer eller mindre jobbigt, från och till. Men jag tror att det beror mycket på att jag flyttade från "vårt" liv till ett helt nytt, dvs "mitt" liv. Mycket som händer i ens tankar och känslor då. Och har man varit nära i 3 år och sen flytta ifrån varandra är lite speciellt...

2010-11-11 @ 16:44:37
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad är det för någonting?

2010-11-11 @ 22:01:55
URL: http://underminhud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild