That's my only holy moment


Foto: Tezz Strömberg

Förlåt Tezz, jag kunde inte låta bli att sno några av bilderna från spelningen på Snabelhuset, bara för att våra små pojkar är så snygga! Haha, hoppas det är okej i alla fall. Annars får du säga till!

Jag tycker fortfarande det är extremt tråkigt att det inte finns någon musik med An Abstract Illusion som jag kan låta er lyssna på. Det är jättesynd, för jag tror att ni hade tyckt om det! Men så är det ibland, någon gång kanske de får för sig att spela in...om vi har tur.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jag

Hej. Jag driver en lite annorlunda stilbogg och det vore kul om du kikade in.

Ha det gött!

2010-05-26 @ 16:15:21
URL: http://snostilen.se
Postat av: ROCKABETTY

sv: Give 'em to me!

2010-05-26 @ 17:06:01
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: aw, tack :)



Åh, fattar... Ja men det blir ju så. Jag har jättelätt för svenska och engelska tex. , blir verkligen inte nöjd om jag 'bara' får g. men klart, för oss icke matematiker känns det lite sådär när folk klagar över att dom inte får mvg :p

2010-05-26 @ 17:37:31
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild