I would love to make you cry

Sitter här och inser att jag imorgon kommer att göra mitt antagligen sista matteprov någonsin! Det som var planerat att bli så många fler, med både matte D, E och diskret...men här stannar jag istället på en ynklig C-kurs. Det är nästan så att jag skäms lite, men samtidigt känns det jävligt bra. Sen blir det att plugga fysik som en idiot resten av veckan med endast ett kort avbrott för Mustasch på torsdag kväll! Efter det är min tid i den naturvetenskapliga världen slut, tack och adjö!

Mustasch - Bring Me Everyone


- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Emma \m/

åh vad jag längtar till torsdag :D:D:D:D:D

2010-05-25 @ 10:00:18
URL: http://emmasv.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

sv: Ja, men de är rätt sällsynt med metalkillar i norrland!

2010-05-25 @ 11:44:41
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild