I feel that the worst is yet to come

Egentligen ville jag inte alls att mitt första inlägg från en dator igen skulle ha den här tonen. Men jag blir seriöst riktigt förbannad på folk, hur kan man ens komma på tanken att bete sig på det sättet?

Här står ett gäng människor i vår ålder som säkert har kämpat något fruktansvärt den senaste tiden för att få allt att gå ihop och de bjuder in dig, helt gratis, för att visa vad de har gjort. Tacken de får för det från din sida är du sitter och smsar, kollar klockan, suckar, slänger ur dig kommentarer och störande ljud, springer ut och in i salongon och sist men inte minst reser dig upp och går i princip innan föreställningen är slut! Hur i helvete tänker man? Hur? Jag förstår inte...det är så fruktansvärt respektlöst och otacksamt så det finns inte.

Man kan i alla fall ge det en chans, försök uppskatta det. Och om det inte går så behöver man inte visa sitt ointresse så extremt. Jag vet inte ens vad jag ska säga, man beter sig bara inte så...

Sen vill jag bara säga att jag tyckte att även detta års musikaltreor gjorde ett bra jobb! Jag är inte den att bedöma några talanger här, det kan jag verkligen inte göra. Och eftersom jag inte har sett Fame kan jag inte säga något om deras tolkning av den heller men det berörde mig i alla fall och det är det viktigaste! Och jag hoppas att ni vet att inte ta åt er allt för mycket från en omogen publik...

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild