Damn! You breaker of my heart

Underbart! Ralf på scenen kan verkligen inte bli fel! Jag tror aldrig någonsin jag kommer att tröttna på att se Mustasch live, det är något speciellt med dem. Sådan otrolig närvaro på scenen och kontakt med publiken! Man, eller i alla fall jag, känner sig alltid sedd som publik.

Man kan ju inte direkt klaga när man har ögonkontakt genom en hel låt i princip, Damn It's Dark för min del idag, fantastiskt!

Men tyvärr är det ju så att det på gratis/billiga konserter alltid blir en väldigt dålig publik, en väldigt bråkig publik. Men det är väl smällar man får ta. Skulle ni se en idiot med lila keps är det dock helt okej att slå ihjäl honom, jag lovar.

Mustasch - Damn It's Dark


- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Emma \m/

åh jag hade några fjortisar/wannaberockare framför mig (det var dom som hade en skylt där det stod att han skulle säga grattis till en av dom)och fyfan vad störiga dom var. Men jag mosade dom, trängde mig och snackade skit om dom så jag var väldigt hatad tillslut ;p



sv: jaaaaaaa, fyfan den var helt sjuk :D han nog aldrig hoppat så mycket.. haha

2010-05-28 @ 19:35:08
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild