Can't somebody just see


Testa dig, HÄR!

Vet dock inte hur väl den stämmer, märktes ju om inte annat på mina resultat. Helt rödgrön i blockkompassen men blandad som fan i partikompassen...
Tror i och för sig att det stämmer rätt bra att jag är väldigt kluven och säger emot mig själv, haha. Det finns ju positiva sidor med allt? Hur fan ska jag kunna veta vad som är bäst?
Känns väl inte allt för bra att mitt "största" parti blev SD, hum, vad står de för i andra frågor egentligen? Deras politik kanske är lika kluven och åt helvete som min? Egentligen skulle jag vilja veta de "rätta" svaren för respektive parti...det hade varit intressant!

Men det är några månader kvar, jag ska väl kunna samla ihop mina åsikter innan dess tycker jag...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Heyli

nu kommer ett sent svar :p jag är seg ibland! förstod nästan att de va dit du skulle ;) har du fått hem biljetten än då? :)

2010-05-24 @ 20:14:14
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild