You're the main attraction



Nu är det kört Kim, du har sagt att jag har sovplats och nu får du stå för det. För jag tänkte se dessa snyggingar i HelsingborgValborg. Speciellt eftersom det är sjukt billigt! Biljetten + resa tur och retur lär knappt komma upp i vad jag anser vara ett normalt pris för en konsertbiljett. Underbart.

För övrigt är det väldigt skumt, jag vet inte riktigt vart min nyfunna kärlek till sleaze kommer ifrån. Okej, klädstilen och killarna har jag alltid älskat men musiken har aldrig riktigt väckt något större intresse hos mig innan den här vintern. Men nu plötsligt så får jag för mig att jag vill lyssna på sleaze jätteofta. Läskigt.

Just nu snurrar, som om ingen kunde gissa det, Crashdïet. Känner jag mig själv rätt så är det väldigt bra, speciellt om jag vill kunna i alla fall någon låt i slutet på april. Haha...jag och musik...

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild