We create the world around us, God is every living soul

Ja, ingen har väl missat att jag har nördat The Sims den senaste veckan?
Jag har aldrig varit en av de som älskar att bygga husen och inreda osv. osv. Helst köper jag ett färdigt hus till mina simmar och finns det inget som passar så slänger jag ihop något väldigt enkelt. Men nu fick jag ett infall och kände att det var rätt kul att fixa ett snyggt hus åt min sim och då kan jag ju inte låta bli att visa lite bilder. Haha..


Here we go!


Alla tavlor på väggarna i huset är målade av min sim


Mina simmar kommer alltid att få dras med den där spegelväggen, bara för att jag vill ha en sådan..




Från början gick precis allt i köket/vardagsrummet i vitt. Det blev dock ändrat fort, man behöver ju inte överdriva...



Sen ser ni även ett garage skymta förbi ibland, kändes dock inte så värt att ta bild på hennes polisbil. I övrigt så är inte huset riktigt klart, det ska byggas till ett rum till bakom det stora badrummet/skrivbordet typ. Ett blivande barnrum.

Lite kul info kan vara att när hon som bor här flyttade in på tomten så hade hon ungefär 3000 simdaler, det lyckades jag faktiskt få att räcka till fyra väggar, en säng, en kyl, en toalett och en dush. Från det har hon kämpat sig upp.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jessan ♥

Snyggt hus!

Jag har alltid varit helt tvärt om, jag älskar att inreda m.m. ^^



Kolla och kommentera gärna mina inlägg.

2010-03-28 @ 12:10:16
URL: http://jezzanz.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Oooh :D fan vad skoj! Det där är 3 va?



sv: Ja men självklart, hoppas alla fattar att det är den extrema typen jag dissar! Försökte få fram det. Men precis... Herregud, att strula runt nån helg då och då - Hur ska man annars veta vem man vill vara med? Bara en sån ska. Men som sagt, om det blir typ två partners per helg och ett beteende som håller i sig i flera månader eller år, nej då är det inte ok. Ja jag förstår, men det funkar bra mellan er eller? :)

2010-03-28 @ 12:33:08
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Åh, måste ju fan prova alltså! Men min dator skulle nog aldrig palla, bara the sims 2 och dess expansioner tar ju sjukligt mycket plats.



Vad bra :) Jag förstår det, men det är ju skitbra att ni pratat massa innan, så det inte kommer upp massa frågetecken sen och så. Men det låter bra!

2010-03-28 @ 13:05:13
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jaså! Där ser man. Är så sugen, men vill verkligen ha kvar installerat 2an trots det... Har hört från många att 3an dock inte slår 2an spelmässigt och typ grafiken. Fast det beror ju på hur man vill spela! Finns ju alltid för och nackdelar.



Ja jag förstår, nej precis. Men bara ni absolut kan lita på varandra :)

2010-03-28 @ 13:26:35
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jaha okej! Jo det verkar ju förstås kul. Jag vet inte, men jag tycker det är så roligt att vara helt fokuserad på en familj. Sedan gillar jag tvåans utseénde på simmarna mer, vad jag sett iaf. Jag kör ofta 'legacy' om du förstår vad jag menar? Men precis :)

2010-03-28 @ 13:59:11
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: alicia

snällasnälla söta du! gå in på min blogg och rösta på min bikini http://aliciamikaela.blogg.se

2010-03-28 @ 14:04:23
URL: http://aliciamikaela.blogg.se/
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan! Hittade hit och tänkte vara lite trevlig och önska dig en trevlig söndag!

Pussen!

2010-03-28 @ 14:14:11
URL: http://snookie.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC''

sv; tack som fan!



haha å jag vill också kunna ha tålamod till detdär satans sims ;p jag blir bara less och dampar på det då¨jag försökt spela ;p

ha en bra söndag!

2010-03-28 @ 16:35:14
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: nora

Du har väldigt ful stil!

Jag har det finaste, och herregud, det där var inte ens snyggt? 3000 simdaler? OMFG, haha, mina är rika. -.-

2010-03-31 @ 18:38:15
Postat av: Madeleine

Nora: Kul att du är anonym när du uttrycker så starka åsikter :) Skulle vara väldigt intressant att se hur det finaste ser ut, men det är för mycket begärt antar jag?

Och att fuska för att kunna bygga ett snyggt hus direkt är inget jag håller på med, men som du nog ser på huset nu så är inte 3000 simdaler det hon äger idag, då hon tjänar mer än det om dagen :D

2010-03-31 @ 20:03:06
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild