Running, running away



Ahh...

Jag vill springa runt i en pärlbutik och spendera massa pengar jag inte har. Jag saknar Pärlehuset något fruktansvärt. Hur i hela världen kunde de lägga ner sin butik i Göteborg? Det var alltid fullt med folk och allmänt kaos där inne. Det är inte ens i närheten av samma upplevelse och känsla i att shoppa pärlor på nätet, oftast måste man ta, känna och testa för att hitta inspirationen.

Synd är det, och ja, jag är på bra humör och suget efter pärlorna är på väg upp! Wei! Tyvärr har jag ju inte råd med något nytt så jag antar att man får begränsa inspirationen till alla de pärlor som redan finns här hemma, tråkigt. Får se om det blir något idag eller om jag väntar lite till.

Fast, det är klart...det är ju ganska säkert att kika in på terapiboden här i Kungälv, de har i princip inga pärlor så det lilla man kanske kan hitta där kan man ju ha råd med. Hum, det tål att tänkas på, kanske blir en promenad dit imorgon?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: romana

fin bild! gillar din blogg :)

2010-03-10 @ 22:42:42
URL: http://monkeysekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild