Overnight, your life could turn around

Jag är helt ställd efter den här dagen. Allt har varit så galet. Allt har verkligen gått min väg idag. Jag förstår inte.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag vet inte vad som händer. Allt är så konstigt just nu och jag vet inte ens hur jag mår. Jag tycker bara att det kan bli fredag nu och att Tobbe ska komma hit så att allt blir lugnt.

Och jag hatar hans jävla mobiler som inte vill fungera. Det är sjukt jobbigt. Vi har smsat konstant, i princip varje dag sen i juli. Sen jag tog hans nummer från Cara. Det är så frustrerande att inte kunna göra det nu.

Nej, jag har faktiskt inget vettigt att skriva, det är därför det blir massa onödigt babbel som ingen bryr sig om, haha...ni får stå ut, okej?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Ja det är ju det! Jo men det händer säkert nåt skoj snart ;D hehe

2010-03-31 @ 16:29:30
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jaa! hahahaha, ojdå xD Nej så dålig musismak får jag hoppas att du INTE har ;)



ja visst är den!

2010-03-31 @ 18:17:29
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jo, förhoppningsvis ser folk att de ligger MELLAN inläggen också. hehe ;D

2010-03-31 @ 18:23:46
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Anonym

Då kör vi igång igen då, vem vill bli VECKANS BLOGG? gå in och säg att ni är med. Jag kommer välja ut 4 stycken som man kommer att kunna rösta på. Skynda er på Lördag utses 4 stycken Detta betyder länkning i en hel vecka puss och kram

2010-03-31 @ 19:28:17
URL: http://itsabout.blogg.se/
Postat av: Nessie

Vilken fin blogg!

Hur mår du?

xoxo

nessie

2010-03-31 @ 19:32:11
URL: http://tkeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild