Like a kiss of death, I just can't turn away

Crashdïet snurrar medan bilder och text från Sannas blogg inte riktigt vill lämna näthinnan. Annat än att hon måste ha haft en sjukt jävla underbar helg kan man ju inte säga i alla fall.

Och på tal om Crashdïet så är det ju i princip helt klart nu, det blir Helsingborg på Valborg! Taggad! Jag börjar känna konsertsuget igen, och det är riktigt härligt! Har ju inte varit särskilt peppad alls de senaste månaderna, men nu så, nu jävlar! Festivalsommaren är mer än välkommen!

Rock on!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig tisdag! :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-30 @ 01:16:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jakobalida

I recomend this site

2011-03-29 @ 21:47:06
URL: http://jakobalida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild