I say you gotta be strong and make up your own mind

Lyckades ta mig iväg till skolan imorse, mår fortfarande sjukt dåligt. Men det funkar inte att vara borta mer nu. Och jag börjar kunna äta lite, så förhoppningsvis går det över helt snart. Hoppas kan man ju alltid i alla fall.

Annars råkade jag sitta ute vid tv:n innan när förkväll stod på och fick en lätt chock när underbara Ralf Gyllenhammar dök upp i bild. Jag vet inte riktigt vad det var för värde i att han var där dock, typ för att man skulle se någon kontrast mellan honom och Niklas Strömstedt, som man fick känslan av intervjun egentligen handlade om. Skumt var det i alla fall.

Nu ska jag skriva ihop massa recensioner på gamla konserter och skicka in till Eventim i alla fall. Haha, man kan vinna biljetter till Hultsfred och presentkort på biljetter. Känner mig mest sugen på att vinna presentkort, men råkar man skriva något som är så bra att man vinner biljetter till Hultsfred så kan man väl överleva antar jag?

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild