Can't you hear me calling out for help

AMARANTHE Official Myspace

Amaranthe, kallade sig innan för Avalanche, debutalbumet ska spelas in nu i sommar.
I väntan på det så finns det ett gäng helt underbara låtar på deras myspace, klicka på bilden.
Senaste låten Automatic kom upp idag och den är precis lika härlig som de tidigare låtarna.

Ah, jag har följt Amaranthe på deras myspace sen de hette Avalanche, sen det bara fanns en låt uppe på sidan tror jag, jag minns inte ens hur länge sedan det var. Jag längtar efter albumet sjukt mycket och det lär inhandlas så fort det släpps.

Just nu är de aktuella som förband till Kamelot på deras spelningar i Sverige och Finland i början på april, tro mig när jag säger att jag är vansinnig på Trädgårn' som envisas med att ha 18 årsgräns på den spelningen. Fyra månader, fyra jävla månader. Idag blev de också klara för Getaway Rock i Gävle, ännu en anledning som gör att man vill dit alltså.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Adam

Mindre än EN Jävla månad.

2010-03-16 @ 07:38:43
Postat av: Tiniusronja

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-06-02 @ 08:13:58
URL: http://tiniusronja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild