As if the world wasn't ending

Jag har två inlägg på gång, ett med lite glädjeutropp från helgen och ett med musikreklam. Vänta och se!

Först måste dock lite ångest ut, igen. Och jag antar att ingen är förvånad längre.

Jag hatar den här jävla staden kallad Kungälv. Den kväver mig. Jag vill flytta hemifrån, jag vill vara 18, jag vill ha ansvar för mitt liv, jag vill klara mig själv. Jag vill kunna göra precis vad jag vill när fan jag vill utan att någon ska bry sig.

Ett halvår...det känns så sjukt långt...

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jo, nog är det så sant... Ja jag förstår. Jo, och själv tycker jag också det är mer intressant att läsa om det är personligt! Varken för lite eller för mycket. Håller med dig. Också känns det nästan som att man lär känna personen fastän man kanske aldrig ens snackat med den :)

2010-03-08 @ 19:33:29
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: precis! knasigt, men fränt på något sätt :)

2010-03-08 @ 19:45:34
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild