But soon it's over and I return to dust

Måndag idag, visst?

Igår hade vi väl inte allt för mycket för oss, typ packade mest för imorgon så går tåget mot nästan sju veckor i Norrland! Det kommer bli sjukt underbart!

Idag så har vi varit en sväng ner till Bräckboden, alltså butiken där Göteborgs kex säljer ut allt de inte kan sälja i vanliga affärer. Kexfabriken ligger ju här i Kungälv. Det är sjukt värt och nu tror jag att vi kommer kunna leva på kex minst hela sommaren, galet mycket har vi köpt.

Dessutom är det massa fint väder och jag är jättelycklig!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Triumph

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 11:19:17
URL: http://triumph.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild