All the words I hear, they don't mean a thing

Jag borde nog verkligen inte skriva det här inlägget just nu, men det är ju just nu jag inser och förstår så kanske det är bäst så här i alla fall?

Efter många djupa samtal med Zizziee och en bara allmänt skön kväll så inser jag nu hur otroligt mycket människor det är som jag kanske aldrig kommer att träffa igen, hur många jag sviker och flyttar ifrån, bara tänker lämna utan ett ord. Jag vet att jag gör rätt, det här är något jag måste göra, men samtidigt, jag har nog inte insett innan hur galet stort det här steget jag tar faktiskt är.

Jag tänker inte förneka det, jag är fruktansvärt egoistiskt, så är det bara. Det är jag. Jag sätter mig själv först, kan inte folk acceptera mig som jag är så skit i det, då behöver jag er inte. Ja, jag kanske förlorar massor av vänner på det sättet men jag vet också att de som faktiskt finns kvar, de betyder något. De tycker om MIG.

Jag kommer sakna vissa så sjukt jävla mycket, men jag vet så säkert att det är det här jag ska göra. Det hade inte spelat någon roll om jag så skulle flytta till andra sidan jorden, jag måste. Jag måste. Det här är något jag har drömt om så länge...

Nu spårar jag åt massa håll samtidigt så jag tror vi säger godnatt!

(Jaja, en blogg ska innehålla ett sånt här inlägg också, annars kan det inte vara äkta? Eller? Vi får väl se imorgon..)

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Zizziee

Som sagt, massa djupa samtal, som var i stort sätt nyktra allihop.

Du sviker ingen Madde, dom som faktiskt bryr sej kommer finnas kvar, jag kommer finnas kvar, oavsett vad vi bråkat om, så kommer jag finnas tills du ber mej fara åt helvete. Vi är för lika du och jag ;)



Du gör rätt hjärtat, man måste få vara egoistisk, hoppas vi ses mer i sommar ! <3

2010-06-12 @ 15:13:36
URL: http://zizziee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild