A wordless song I'll sing

Haha, jag åkte till Zizziee igår vid halv åtta och tänkte att "fan va soft, jag orkar inte blogga nu men jag skickar iväg ett inlägg när jag kommer hem i natt". Bara det att jag kom hem typ nu. Blev inte riktigt som planerat där, men det var massa trevligt i alla fall.

Trött men ändå inte trött efter fyra timmars sömn, jätteskumt. Så idag blev det en tur till Frida och Sofia också för att ha bokbål och bränna lite gamla skolpapper man aldrig har brytt sig om. Mysigt måste jag säga, riktigt härligt att se massa idrottspapper försvinna totalt.

- Madeleine 

Kommentarer
Postat av: Heyli

ja, lite mer annorlunda än en vanlig tshirt liksom! önskar jag hade en symaskin (och kunskapen att sy haha) så man kunde sy om alla dåligt sittande thirts som man aldrig använder :p

2010-06-14 @ 00:01:11
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild