You're like a ghost that I can't let go

GAAAH!!

Jag vill typ döda någon.
Varför vill inte min musik spelas i Sims? Varför? Det fungerade fint för ett tag sedan ju...
Men nu, nej...helt jävla tyst blir det när man ställer in cd-spelaren på "Custom music"...
Så irriterande! Jag är väldigt trött på simsmusiken kan jag ju säga...
Och jag vet att jag har gjort allt rätt, eftersom det fungerade innan...men så var jag bara in och bytte lite låtar och då fungerar det fan inte längre, värdelöst.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Cara

gå ut o mörda lite snö det gjorde jag, det hjälpte ;)



fresten mina så "kära" föräldrar ska bort på fredag så kan vi sova hos dig i stället? (A) <3

2010-01-06 @ 01:08:56
URL: http://carariddle.blogg.se/
Postat av: Cara

sv: vad bra :) annars vet jag inte hur jag hade kommit hem...

2010-01-06 @ 01:21:11
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild