Can you hear me calling

Helt värdelös dag.

Vi kan börja med att vara glada. Ingen labb! typ jobbiga uppgifter istället, men det var egentligen inte så svårt, tror vi. Haha...vi kanske failade hårt...jag menar, det var ju jag och Sofia och vi vet ju hur det brukar gå...

Innan det så var det sista psykologilektionen. Ganska random. Vi fick välja pärlor som vi ska få tillbaka lagom till studenten. Jag har redan en bild av ett halsband, tror ni jag minns om ett och ett halvt år?

Sen hände det inget mer på hela dagen, hål/lunch mellan 10.25 och 13.00 sen lektion i fem minuter och sen fick man gå hem, värt! Jaja, jag var i alla fall hemma innan två vilket inte har hänt sen...jag slutade nian? Okej, kanske inte riktigt så illa, men det är fan inte långt ifrån...

Man borde ju ta vara på den här eftermiddagen och plugga samhäll, prov om en vecka, och jag vet knappt vad det är på...eller att läsa boken till engelskan, skriftlig inlämning om den senast fredag nästa vecka och jag har kanske läst en tredjedel...
Inte nog med det så är det slutprov i kemi A om tre veckor och jag kan ingenting där heller, värdelöst...

Så, nu ska jag sluta tjata om skolan...kanske.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: hahaha your choice ;)

2010-01-13 @ 15:44:55
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha... Jag tror (hoppas) att vi ägde sönder på "labben" :D

Och ja.. ta vara på eftermiddagen... hehe Oo

2010-01-13 @ 15:59:55
Postat av: Cara

du har ett fullproppat schema o jag har nästan inga lektioner alls, ändå läser vi lika mkt poäng hur går de ihop? :S

2010-01-13 @ 23:39:37
URL: http://carariddle.blogg.se/
Postat av: Cara

sv: ne man tkr ju inte det :P

2010-01-14 @ 00:28:55
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild