I wanna be so close to you

5 dagar, 12 timmar och 33 minuter...

Den här veckan kommer att vara så fruktansvärt lång. Jag kommer inte kunna koncentrera mig på något för allt jag kan tänka på är att snart får jag vara nära dig igen. Du betyder så otroligt, otroligt mycket för mig. Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig, du finns med i allt jag gör. Det finns inte ord till att beskriva hur mycket jag tycker om dig, hur kär jag är.


(Ignorera att människan som lagt upp videon failar lite, jag ville ha med texten)

Du vet så mycket om mig som ingen annan vet, är du medveten om det? Du kan hitta delar i den här texten som jag verkligen tar åt mig av, visst? Men vi löser det, jag vet inte hur, men det måste gå. Jag litar på dig.

Det finns så galet mycket jag vill säga, skriva och berätta för världen. Men den här veckan måste gå först, det är så frustrerande.

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild