I do not longer care

Ja, kemin gick som den gick, som väntat. Jag bryr mig faktiskt inte. Jag är så säker på att jag skall bort härifrån nu, så det känns inte som om det spelar någon roll. Vilket gör att jag blir ännu mindre motiverad. Men jag ska försöka prata mindre om min, just nu, väldigt tråkiga skolgång, ni är väl inte intresserade av det?

Jag funderade på en grej när jag var hos tandläkaren nyss, varför pratar de alltid med en och ställer frågor samtidigt som de stoppar in halva rummet i ens mun? väntar de sig att få ett vettigt svar?

Annars sitter jag just nu och lyssnar på banden som skall till Metaltown, försöker bestämma mig för vad jag tycker om Bleeding Through och beklagar mig lite över att Rammstein inte finns på Spotify så att jag i alla fall kan få ge dem en chans. Dark Tranquillity har också väldigt lite musik där, vilket är tråkigt, då jag tycker att de är bra men inte har särskilt bra koll på deras musik, tyvärr.


En konsert eller festival hade inte suttit fel...

Nästa är House of Metal om en månad, för det blir inte Stratovarius i helgen, jag sparar de pengarna istället.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: tack sweet :D

ja men visst, tycker den är som du :)

2010-02-04 @ 16:30:08
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig helg & Rock on :)

2010-02-05 @ 14:21:11
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild