Every piece of evidence was a lie

Jag gör inte sånt här normalt, men okej...för den här gången.

Jag har blivit utmanad av Matilda att skriva sju saker om mig själv samt utmana sju andra att göra samma sak.

1. Människor som är musikaliska imponerar sjukt mycket på mig, eftersom...
2. Jag är sjukt omusikalisk själv.
3. Och punkt 2 leder till att jag har sjukt svårt att få musik att fastna. Jag lyssnar på väldigt mycket musik, och jag kan säga att jag tycker det är bra, men be mig inte tala om hur det låter. För det vet jag inte.
4. Jag har inte varit mig själv sen jag var typ 10 år, men jag är så sakta på väg tillbaka nu.
5. Jag flyttar med 98% säkerhet till Falköping i höst och börjar om gymnasiet på hantverksprogrammet efter att ha gått 2 år på natur.
6. Jag är väldigt dålig på att få saker gjorda när det finns andra människor runt omkring mig, men så fort jag blir ensam då händer det grejer.
7. Jag anser att "pengar löser sig alltid". Vilket är ett mycket farligt sätt att tänka. Snart lär det spricka.

Och nu borde jag utmana massa människor, men det gör jag inte. Ni kan ju göra detta om ni känner att ni behöver något att blogga om.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild